....

مرد باراني

....

سلام

بعد از چند سال

خودمم فكر نميكردم دوباره برگردم ولي اومدم فقط به خاطر يه دوست

سربازي تموم شد نميشه گفت خوش گذشت ولي مهم اينه كه گذشت

حالم امروز اصلا خوب نيست به هر دري زدم بسته بود حتي به  كسايي كه كارشون داشتم هم جواب تلفنمو ندادن

كلافم و تنها سه هفتس سربازيم تموم شده و وحشتناك احساس تنهايي ميكنم



نظرات شما عزیزان:

snow girl
ساعت1:56---2 آبان 1397
من اومدم ولي نديدمت كه :|
اينستا هم ندارم
من كلا شبكه هاي مجازي حضور فعالي ندارم
اخر هفته مطمئن نيستم بتونم بيام ولي سعي خودمو ميكنم
به هر حال دلم خيلي واست تنگه شده
ادرس وبم هم گذاشتم واست
مواظب خودت باش كه سرما نخوري
سلام امیدوارم هر جا‌ هستی خوب باشی گلم منتظرتم زود بیاپاسخ:


snow girl
ساعت2:38---1 آبان 1397
بازم وبلاگ ساختم ولي خاليه خاليه
سعي ميكنم هرشب ده به بعد انلاين شم
اميدوارم بتونم باهات حرف بزنم
و خواستم بگم من ادم بد قولي نيستم
ببخشيد اگه منتظرم بودي ولي نتونستم بيام
فك كنم دير ديدم جوابي كه بهم دادي رو
ولي به هر حال بدقولي كردم و ببخشيد
كاش ازم ناراحت نشي
معذرت ميخوام
پاسخ:سلام من منتظرتم بیا امشب
پاسخ:کجایی چرا نمیای ادرس وبت چیه؟؟
پاسخ:عزیزم من کلی منتظرت شدم ولی انگار نمیتونی بیای هر موقع اومدی یه پی ام بده من فعلا منتظرت میمونم فقط من با گوشی میام یه ذره سخته میخوای ای دی اینستا بدم بیای اونجا البته اگه ناراحت نمیشی چون نمیخوام از دستم ناراحت شی و ازم برنجی نمیخوام از دست بدم کسی که دوسش دارم


snow girl
ساعت18:28---24 مهر 1397
هنوزم افسرده اي هاااا
حواسم هست بهت
سعي ميكنم مواظب خودم باشم :|
خب هر وقت احتمال دادي ميتوني بياي بگو منم كنكور دارم ولي سعي ميكنم هر روز وبلاگتُ چك كنم
انقد ناراحت نباش
من مطمئنم تو يه روزي انقد خوشحال و خوشبخت ميشي كه ميفهمي اين همه مشكل ارزشش رو داشته
تازه اون روز خيلي هم دور نيست
درضمن هميشه يادت باشه كه يه دماغ روح هويجي هست كه دوس داره بهترين دوستت باشه
مواظب خودت و شادي هاي كوچولوت باش
شايد بزرگ شدن
پاسخ:ممنونم که پیشمی به خدا تنها کسی هستی که دوس دارم بشینم باهاش ساعت ها حرف بزنم من که حتی ندیدمت ولی بدجوری بهت احساس نزدیکه میکنم دوس داشتم بهترین و صمیمی ترین دوستا برا هم باشیم چون تو بهترین و زیباترین و صمیمی ترین دوست منی عزیزم من فردا شب از ساعت ۱۰ به بعد منتظرتم تونستی بیا برات ارزو بهترین هارو دارم امیدوارم تو کنکور بهترین نتیجه رو بگیری منتظرتم دوستت دارم فعلا دماغ رون هویجی من
پاسخ:سلام بیا منتظرتم


snow girl
ساعت17:54---9 مهر 1397
تنهايي چرا
من هستم
تو هستي
بدشانسي هات هستن
مشكلاتتم هستن
بازم بگم؟؟؟

يه روز و زمان بگو
من ميام لوكس بلاگ

پاسخ:من نمیدونم یه ساعت دیگه چی پیش میاد چطوری بگم که کی بیای من نت ندارم الانممیام کافینت جوابتو میدم ولش کن همینجا نظر بده جوابتو میدم اگه بتونم بازم بیام مواظب خودت باش فعلا دمال روح هویجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 مهر 1397برچسب:دوست, ] [ 10:44 ] [ ali ] [ ]